W związku z połączeniem Vitalabo i Diagnostyki przedstawiamy listę pytań i odpowiedzi związanych z dalszą działalnością Punktów pobrań.

Cały Zespół naszych pracowników, którzy stanowią serce naszej firmy, dołoży wszelkich starań, aby przejście na nowy etap było dla Państwa jak najmniej uciążliwe.

W ramach zmiany, aktualizujemy m.in. program informatyczny przeznaczony do obsługi klienta, co może początkowo wprowadzić pewne zmiany w elektronicznym odbiorze wyników, ale wkrótce pozwoli nam korzystać z nowych możliwości oferowanych przez Diagnostykę.

Jesteśmy pełni nadziei i gotowi na nowe wyzwania, ale naszym celem niezmiennie pozostaje zapewnienie Państwu najwyższej jakości opieki zdrowotnej.
Dziękujemy za Wasze wsparcie i ciepłe przyjęcie zmian.

Czy będę mieć dostęp do moich dotychczasowych wyników zrealizowanych w VITALABO?

Dostęp wyników badań, zrealizowanych w Punktach pobrań VITALABO przed zniem 30.03.2024 r. możliwy będzie:

  • bez limitu czasowego, w wersji papierowej w każdym Punkcie pobrań.
  • przez okres 6 m-cy / do 30.09.2024 r. w serwisie www.vitalabo.com.pl pod linkiem https://wyniki.vitalabo.com.pl/

Logowanie do konta jest niezmienne i odbywa się za pomocą numeru karty klienta i hasła z Karty Pacjenta.

Aby odzyskać hasło prosimy kontaktować się mailowo: karta@vitalabo.com.pl

Czy Karta Pacjenta nadal obowiązuje?

Karta Pacjenta VITALABO nie będzie obowiązywała, będzie ona umożliwiała jedynie podgląd do wyników badań zrealizowanych w VITALABO przed 30.03.2024 r.

Ile mam czasu na wykonanie badań zakupionych w sklepie internetowym VITALABO przed 30.03.2024 r.?

Badania oraz pakiety badań zakupione przed 30.03.2024 r. można wykonać w terminie wskazanym w regulaminie, tj. 90 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego VITALABO nie będą mogły być zrealizowane. Nie będzie także możliwości wydłużenia terminu realizacji.

Czy badania mogę wykonać w Pukcie pobrań, z którego korzystałem dotychczas?

Wszystkie Punkty pobrań pozostają w tych samych lokalizacjach i będą pracować zgodnie z dotychczasowym harmonogramem.
Sprawdź listę punktów pobrań tutaj

Z kim mogę skontaktować się w sprawie moich badań zrealizowanych przed 30.03.2024 r.?

Infolinia pracuje niezmiennie w godzinach 8:00-18:00 pod nr tel. 801 00 20 50

Kto będzie Administratorem moich danych?

Administratorem Państwa danych osobowych od dnia 02.04.2024 r. jest Diagnostyka S.A.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Infolinią w godz. 8:00-18:00, pod nr tel. 801 00 20 50

Kontakt