W związku z połączeniem Vitalabo i Diagnostyki przedstawiamy listę pytań i odpowiedzi związanych z dalszą działalnością Punktów pobrań.
Cały Zespół naszych pracowników, którzy stanowią serce naszej firmy, dołoży wszelkich starań, aby przejście na nowy etap było dla Państwa jak najmniej uciążliwe.
W ramach zmiany, aktualizujemy m.in. program informatyczny przeznaczony do obsługi klienta, co może początkowo wprowadzić pewne zmiany w elektronicznym odbiorze wyników, ale wkrótce pozwoli nam korzystać z nowych możliwości oferowanych przez Diagnostykę.
Jesteśmy pełni nadziei i gotowi na nowe wyzwania, ale naszym celem niezmiennie pozostaje zapewnienie Państwu najwyższej jakości opieki zdrowotnej.
Dziękujemy za Wasze wsparcie i ciepłe przyjęcie zmian.
- bez limitu czasowego, w wersji papierowej w każdym Punkcie pobrań.
- przez okres 6 m-cy / do 30.09.2024 r. w serwisie www.vitalabo.com.pl pod linkiem https://wyniki.vitalabo.com.pl/
Logowanie do konta jest niezmienne i odbywa się za pomocą numeru karty klienta i hasła z Karty Pacjenta.
Aby odzyskać hasło prosimy kontaktować się mailowo: karta@vitalabo.com.pl
Sprawdź listę punktów pobrań tutaj
Infolinia pracuje niezmiennie w godzinach 8:00-18:00 pod nr tel. 801 00 20 50
Administratorem Państwa danych osobowych od dnia 02.04.2024 r. jest Diagnostyka S.A.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Infolinią w godz. 8:00-18:00, pod nr tel. 801 00 20 50
Kontakt